sobota, 11 maja 2013

Progres :)

Witam wszystkich po dłuższej przerwie :). U mnie wiele zmian! Po pierwsze - dostałam się do programu i w połowie czerwca lecę do USA! Och, marzyłam o tym od dawna. Mam już pewne stanowisko pracy, w przyszłym tygodniu poznam trzy Polki z którymi lecę do tego samego Campu, a moją wizę otrzymałam 8 maja, czyli w zeszłą środę.
Chciałam wprowadzić małą rewolucję, czyli oprócz tego, że wciąż będę prowadzić tego bloga, to chciałabym również aby powstał mój vlog, czyli relacje kręcone kamerą i dodawane jako filmiki na youtube. Co Wy na to? Powstał już pierwszy filmik, zobaczcie czy podoba Wam się taka forma, jako uzupełnienie do opisów i zdjęć z moich wakacji.
Zamierzam poświęcić kilka postów na to, żeby dobrze opisać program, z którego skorzystam, formalności i tym podobne rzeczy :).
Należy się też małe wyjaśnienie, dlaczego blog miał przerwę. Szukałam pracy i nie chciałam, żeby mój potencjalny pracodawca wiedział, że planuję taki wyjazd. Teraz kiedy już jestem pewna na 100% że jadę, to powiedziałam już mojej koleżance z pracy, ale do mojego wyjazdu zostało jeszcze pięć tygodni, więc mam nadzieję, że mnie nie wyrzucą, jeżeli zobaczą ten filmik :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz również:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...