środa, 6 sierpnia 2014

Day off, czyli dziewczyny ruszają w miasto

Wczoraj w końcu udało mi się załatwić wszystkie zaległe sprawy związane z moim amerykańskim kontem bankowym. Wybrałyśmy się z dziewczynami autem zwanym 'Tacho' do Hanoveru. Po 1,5 godzinie siedzenia w banku poszłyśmy na parking po nasz samochód. Znalazł nas pracownik naszego campu, powiedział że musimy mu oddać kluczyki, a on da nam w zamian starego blue wagona. Nie mając zbytniego wyboru, zrobiliśmy co nam kazano i pojechaliśmy do Burger Kinga samochodem, który jest równie stary jak ja (prawie 22 lata). Już wczeniej jadłam w tym fast foodzie, ale nigdy w USA. 'Restauracja' okazała się dość paskudna, ale byłyśmy już głodne, wiec nie narzekaliśmy. 


Podwójny Wooper, małe frytki i byłyśmy gotowe do drogi. Pojechaliśmy na zakupy do Walmartu, gdzie w łazience śmialiśmy się z fotelika dla dzieci. Zgadujemy, ze zostawia się w takim miejscu malucha, kiedy mama musi iść za potrzebą :). 

Następnie ja odwiedziłam Sephore. Mam już cześć wypłaty i powoli odchaczam rzeczy z mojej listy must have. Nie mając już więcej czasu wsiadlysmy do  wehikułu i autostradą ruszyłyśmy w kierunku naszego miasteczka. Zjechalysmy z autostrady, zatankowalysmy w Fairliee, dosłownie 15 minut drogi od naszego campa. Na zakończenie wypadu szybka kawa, za którą z podatkiem zapłaciłam $1,08 (ceny w USA podawane są bez podatku, który jest naliczany przy kasie). Dodatki są wliczone w cenę. 




Zatankowalysmy bak do pełna, nio i klops. Zardzewiałe podwozie nie wytrzymało ciężaru. Odleciała jedna z ważniejszych części podtrzymujacych bak. Pomógł nam pan, który mieszka w czerwonym domu widocznym na zdjęciu. Przyjechał po nas Mark, syn właścicieli campu. Spoznilysmy się do pracy jedynie 45 minut. Co dla nas jest najzabawniejsze, do obozu wróciliśmy Tacho.






Po skończonej kolacji jeden z szefów zabrał nas, swoją siostrę i jej przyjaciółkę na urodzinową kolację na azjatyckie jedzenie. Wołowina z orzechami, pycha!

Jak widać dzień był pełen wrażeń. Pozdrawiam, Jessica.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz również:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...