piątek, 5 września 2014

Podsumowanie obozu

Od ponad tygodnia nie mogłam się zebrać, aby napisać notkę podsumowującą mój pobyt na campie. Rok temu wyjeżdżając z Merriwood czułam niesamowity smutek i chciałam jak najszybciej wrócić do naszej obskurnej kabiny :). W tym roku priorytety się zmieniły i nie mogłam się doczekać, żeby ruszyć w świat. 

Ostatni dzień na obozie był bardzo zabawny i wykorzystałyśmy go z dziewczynami jak tylko się dało. Od razu po śniadaniu przebrałyśmy się w sportowe ciuchy i spędziłyśmy trochę czasu z Markiem, młodszym dyrektorem ośrodka, w którym pracowałyśmy. 

Jessica, Magda, Maryla




Ścianka wspinaczkowa była w Merriwood od zawsze, ale my dopiero przed samym wyjazdem znalazłyśmy czas, żeby sprawdzić swoje umiejętności. Wszystkie byłyśmy przerażone. Śmiałyśmy się, że ośmioletnie dzieci radzą sobie pewnie lepiej od nas. W krótkim czasie okazało się, że dałyśmy sobie całkiem nieźle radę. 





Jedyna droga na dół - zip line. Zmuszenie się do skoku wymagało odrobiny samozaparcia, ale zjazd na linie to zdecydowanie mój ulubiony moment.




Zakończmy to po amerykańsku, jazda na pace!
Magda poszła rozmawiać ze swoimi rodzicami, Maryla, Ola i ja przebrałyśmy się w stroje kąpielowe i pobiegłyśmy na kolejne spotkanie z Markiem. Tubing time!



Po kolacji zrobiłyśmy sobie ostatnie zdjęcie w walk-in'ie, naszej ogromnej lodówce. Nadszedł też czas na dopakowanie walizek. Przed zachodem słońca popłynęliśmy w krótki rejs z Joe, Markiem i Sue. Ostatni kieliszek wina, rozmowy o planach na przyszłość i podsumowanie wakacji. Jeżeli ktokolwiek, kiedykolwiek zastanawia się, czy warto brać udział w takich programach, bez wahania odpowiadam, że tak. Nie zawsze jest pięknie, łatwo i przyjemnie. Nie ma sensu wmawiać sobie, że wszystko będzie idealne. Bardzo często wystawiamy samych siebie na próby i dochodzimy do wewnętrznych kompromisów. Nic jednak nie zastąpi niesamowitych przygód, całej masy wspomnień, poznawania nowych ludzi, obcowania z nowym językiem i poznawania amerykańskiej kultury. 


Pozdrawiam, Jessica. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz również:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...