środa, 4 marca 2015

Dzień nad Oceanem i piłka nożna od innej strony.

Russell i jego rodzina mają niesamowite szczęście i mieszkają w miejscu, gdzie nigdy nie pojawia się prawdziwa zima, a widok za oknem może z łatwością zachwycić.
W pierwszy prawdziwie letni dzień tego roku udało nam się wypłynąć na Ocean łódką taty Russa. Spędziliśmy urocze popołudnie, oglądając okolice i wypatrując w wodzie delfinów. Udało nam się zaobserwować około sześciu tych cudownych ssaków. Przeważnie uciekają za szybko, żeby je uchwycić na zdjęciu, ale nawet jeżeli wynurzą się trzy razy i znikną, to i tak sprawiają ogromną frajdę!
Ponieważ poprzedni tydzień był chłodny, z lekkim powątpiewaniem ubrałam letnią sukienkę. Na szczęście zabrałam też katanę i apaszkę, ponieważ pomimo pięknej pogody, wiatr przy pędzie motorówki dawał uczucie chłodu.  







Po raz pierwszy miałam okazję zobaczyć, w jaki sposób przechowuje się duże łodzie, a następnie transportuje się je do wody. Magazyn wyposażony jest w olbrzymi pojazd, przypominający wózek widłowy. Kierowca zdaje się wykonywać wszystko z niesamowitą łatwością. 


Po rejsie, niesamowicie głodni, poszliśmy do pobliskiej restauracji. W środku był tłok, dlatego popijając rum z colą poczekaliśmy chwilę na zewnątrz. Będąc już w środku zjadłam pierwszego od  mojego przyjazdu na Florydę burgera. 



Wieczorem niespodziewanie okazało się, że jednak idziemy na niecodzienny mecz piłki nożnej. Na campusie niemal codziennie dzieje się coś ciekawego dla uczniów. Zawodnicy przebrani za wielkie, dmuchane piłki? Normalka ;-). 



Spędzanie czasu z samymi chłopakami ma swoje plusy i minusy. Bardzo często śmieją się z mojego akcentu, przebierają się w dziwne rzeczy i myślą że są fajni, ale najważniejsze - cały czas się śmieją. 

Jedną z moich ulubionych osób jest Ben. Zawsze miły, sympatyczny, uśmiechnięty. 

Ben, ja, Brad. A na nami sympatyczny obcy, którego imienia nie pamiętam ;)

Pozdrawiamy Was serdecznie, Jessie i Russell. 

1 komentarz:

  1. Kochana! Aż zatęskniłam za ciepełkiem. Spakuj troche letniej pogody do PL
    Anja

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...