poniedziałek, 24 czerwca 2013

Warunki na campie.

We wczorajszej notce obiecałam, że dziś z okazji tego, że mam wolne porobię zdjęcia i napiszę notkę. Zdjęć nie zrobiłam, ale nakręciłam krótki filmik. Nie zamierzam przesiadywać długo przed kamerą, ale chciałabym stworzyć kilka krótkich filmików, do których będę mogła powracać, kiedy już będę w Polsce. Pozwolą one trochę lepiej pokazać życie na młodzieżowym obozie w Stanach. Dziś, mimo tego że rano była piękna pogoda, znowu pada. Miałyśmy z dziewczynami wielkie plany na wieczór (ognisko w lesie, poznawanie ludzi z sąsiedniego obozu), ale przez pogodę nasze plany nie mają szans się udać. Przedwczoraj też chciałyśmy iść i zgadnijcie, co się stało? Tak, tak. Też padało. 
Mam nadzieję, że filmik się podoba. Jeżeli chcecie, żebym opisała coś konkretnego, to śmiało piszcie w komentarzach, chociaż wątpię, czy ktoś poza Agatą, ciocią Anią i resztą rodziny tu jeszcze zagląda :). Pozdrawiam!

W ramach programu zdrowa żywność dla młodzieży zabierzmy grupę czterdziestu dziewcząt na pizzę :).


4 komentarze:

  1. Dżess! Ja tu zaglądam i strasznie za Tobą tęsknię, dlatego cieszę się, że mogę Cię widzieć na tych filmikach! ;)
    Wgl tak miło mi się oglądało nasz filmik z Warszawy! ;)
    Tęsknię i całuję!!!
    Twoja M. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja M. właśnie wczoraj oglądałam sobie nasz filmik i było mi tak miło i tak sympatycznie! Widzimy się 23 września? Będę kilka godzin w Warszawie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy będę wtedy w Warszawie, bo z tych dwóch egzaminów których najbardziej się bałam jeden zaliczyłam na 4, a drugi na 5, ale mam jeszcze przed sobą 4 egzaminy, więc kto wie... ;D
      Ale tęsknię strasznie!!!
      Wrzucaj duuuuużo zdjęć!

      Usuń
    2. Ale mam zdolne przyjaciółki!

      Usuń

Zobacz również:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...