wtorek, 25 sierpnia 2009

USA

Ludzie! Udusicie mnie, ale póki co zdjęć nie będzie. Zapomniałam zmienić ładowarkę (od komputera nawet nie wzięłam, błagam nie komentujcie mojej głupoty!). Jest cuuuudownie! Wyobraźcie sobie, że przed snem idziecie do basenu, a potem do jacuzzi!Mój host brat uczył mnie wczoraj grać na gitarze elektrycznej! Współczuję mu! Jestem muzycznym beztalenciem :) . Lot udany, nie można się zgubić na lotnisku, ale trochę długawy. Latynos którym leciałam do Tampy chciał mi nawet udostępnić telefon, ale już po trzech minutach zobaczyłam moją rodzinkę goszczącą. Przy okazji, do Paryża leciałam z Katarzyną Figurą!! Martinowie są bardzo mili, ciągle życzą mi dobrego dnia i pytają czy czegoś nie potrzebuję. Starają się mnie zrozumieć i już wcześniej mieli dwie dziewczyny z wymiany. Mój angielski PODOBNO nie jest zły, i owszem, rozumiem nauczycieli, ale za nic w świecie uczniów mówiących slangiem, zwłaszcza czarnoskórych. Coś strasznego. Szkoła jest jakieś trzy razy większa od mojej, a lunch przypomina mi szkołę przetrwania. Jeżeli chodzi o ruch na korytarzach, to pasuje tu tekst z gimnazjum "ruch jak na Świebockim" (chodzi o stary Wrocławski dworzec, gdzie teraz znajduje się targ i można tu kupić dosłownie wszystko). 27 sierpnia mam urodziny i wszyscy pytają się do jakiej restauracji chcę iść, albo co chcę dostać! Czuję się głupio, chyba bym wolała, żeby nic nie wiedzieli. Poznałam juz domowe zasady, np. kiedy mowa o dziewczynkach, wiem że chodzi o pieski. Na obiad najczęściej jemy coś z grilla, mięso, ziemniaki i warzywa. Całkiem smaczne :) . Dzięki za miłe słowa w komentarzach, postaram się coś wykombinować z aparatem, a za tydzień w sobotę jedziemy z Billem i Russellem na łódkę! Super, zwłaszcza że mają coś w stylu banana do ciągnięcia, z tym że to jest dla dwóch osób i jest okrągłe.
Jessica <- tak muszę się podpisywać w szkole. Jak w Polsce zdarzały się problemy z imieniem, tak tutaj nikt nie potrafi wymówić mojego nazwiska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz również:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...