wtorek, 20 sierpnia 2013

Wake me up - urodziny Olgi!

4:20 - pobudka! Ja i Natalia pobiegłyśmy do kuchni, zabrałyśmy najważniejsze rzeczy, wsiadłyśmy w obozowe auto i wywiozłyśmy wszystko na małą plażę, oddaloną o 2,5 kilometra od naszego obozu. Na chwilę zostałam sama, a Natala wróciła po Magdę i Olgę do obozu. N. i M. zadbały o to, żeby Olga nic nie widziała, po czym uprowadziły ją do auta. Dziewczyny wróciły na plażę z solenizantką, jeszcze zanim wzeszło słońce :).

 Jakość zdjęcia pozostawia wiele do życzenia, ale ten kto dokładnie się przyjrzy, może dostrzec Olgę z zawiązanymi oczami :).



Kiedyś przeglądałyśmy sieć i znalazłyśmy zdjęcie, gdzie tort był wykonany z arbuza. Oldze tak spodobał się ten pomysł, że wybór jej urodzinowego ciasta był banalny. Wykonanie zajęło nam trochę mniej niż godzinę. Najtrudniejsze okazało się nałożenie bitej śmietany na arbuza, Natala obsypała boki ciasta, ja udekorowałam górę, a Magda pilnowała, żeby Olga nie zbliżała się do kuchni.  




Na dworze było bardzo zimno, więc oglądałyśmy wschód słońca przy szampanie i kawie przez drzwi tarasu w naszej jadalni. Nie mogłabym wyobrazić sobie fajniejszej załogi!
Olga, Natalia, Magda, Dżesika.
Po szalonym poranku poszłyśmy spać. Wstałyśmy naprawdę późno, zjadłyśmy na spokojnie polskie śniadanko (wczoraj byłyśmy na porządnych zakupach, kupiłyśmy serek wiejski, szynkę, pomidory, chleb jak najbardziej przypominający ten polski). Po szesnastej pojechałyśmy do miasta. Hanover to miasto studenckie, było bardzo sympatycznie. Krótka wizyta w banku, mała sesja zdjęciowa na trawie, wizyta w Walmarcie, a na koniec kolacja w restauracji. 

 Tu próbowałyśmy zrobić napis "END". Jutro o 4 rano Natalia leci na Jamajkę, my z dziewczynami zostajemy na campie jeszcze przez tydzień.







Został mi jeszcze dokładnie miesiąc w Stanach! Mam już całkiem fajnie zaplanowany czas, na resztę moich wakacji :).
Pozdrawiam!
Jess.

2 komentarze:

  1. Aż jestem ciekawa jaką niespodziankę szykują Tobie na urodzinki..mam nadzieje ,że sie pochwalisz ;-)))))))
    anja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje urodziny są 27 sierpnia, będę już wtedy na Florydzie, a moje dziewczyny na Jamajce i w Meksyku, więc nie będzie niespodzianki :). Dostałam już prezent - zegarek i bransoletkę, więc nikt nie jest poszkodowany.

      Usuń

Zobacz również:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...