wtorek, 10 września 2013

Key West

Key West to najbardziej wysunięty na południe kontynentalny teren Stanów Zjednoczonych. Jest częścią archipelagu Florida Keys i jest absolutnie przepięknym miejscem! Nie czułam się jak w USA, ale już bardziej jak na Kubie, czy w Meksyku. Mnóstwo turystów, palmy i architektura przystosowana do częstych huraganów.
Aby dostać się na Key West, trzeba pokonać słynny Siedmiomilowy Most. Obok tego nowego jest stary, który został zniszczony przez huragan i nie nadaje się już do użytku.
Ze względu na klimat zdarza się, że kilka razy dziennie pada deszcz. Po kilku minutach przechodzi, robi się naprawdę ładnie i słonecznie :).
Najpiękniejsza plaża, na jakiej byłam. Wstęp $2,50, ponieważ znajduje się na terenie parku, ale widoki były nie z tej ziemi, a kolory Oceanu trzeba po prostu zobaczyć na własne oczy :).


 



My - leniwe bestie - zobaczyłyśmy tylko latarnię i dom Hemingwaya.   :)


Mam jeszcze dwa pełne dni w Miami. Już się nie mogę doczekać kolejnych miast, ale też nie wyobrażam sobie opuszczać Florydy. Tym razem wiele mnie tu trzyma, mam wrażenie, że gdy wrócę do Polski, to moje serce pęknie z rozpaczy. Jedyne co mnie podtrzymuje na duchu to fakt, że będzie na mnie czekać moja cudowna rodzina. Tęsknię za Wami!
Dżesika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz również:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...